ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ

Βασικές αρχές γυμναστικής

Συνήθως όταν πλησιάζει το καλοκαίρι και από τις πρώτες ακόμη ημέρες της άνοιξης, όλες οι γυναίκες βιάζονται να διορθώσουν την σιλουέτα τους για αποκαλύψουν με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη το απαλλαγμένο από τα πολλά ρούχα σώμα μας.
Η γυμναστική είναι ένας τρόπος φυσικής άσκησης που στις περισσότερες περιπτώσεις εξασφαλίζει μία τέλεια γραμμή στο σώμα.
Για όσες θέλετε να εφαρμόσετε μόνες σας στο σπίτι κάποιες ασκήσεις που ανακαλύψατε σε κάποιο βιβλίο ή περιοδικό, πρέπει να έχετε υπόψη σας ορισμένες βασικές αρχές τις οποίες θα τηρήσετε προκειμένου να κάνετε μία σωστή και επιτυχημένη άσκηση.
 Πρώτον. Πρέπει να ασκείται ολόκληρο το σώμα και όχι μόνο ένα μέρος του.
Δεύτερον. Οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται συστηματικά και σε κανονικά διαστήματα. ( δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα από τριάντα λεπτά της ώρας, ή κάθε μέρα από δέκα λεπτά της ώρας.
Τρίτον. Οι ασκήσεις δεν πρέπει να γίνονται όταν το σώμα είναι κουρασμένο ή «κρύο», γιατί όταν οι μύες δεν λειτουργούν κανονικά υπάρχει κίνδυνος διαστρέμματος. Πρέπει λοιπόν να γυμναζόμαστε αφού έχουμε κάνει προηγουμένως μια προθέρμανση και συγχρόνως να φροντίζουμε να είμαστε ξεκούραστοι κατά την ώρα της γυμναστικής.
Τέταρτον Οι ασκήσεις πρέπει να γίνονται προοδευτικά δηλαδή κάθε ομάδα μυών πρέπει να ενεργοποιείται σιγά, σιγά.
Π.χ.οι κοιλιακοί μύες σχεδόν πάντα παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα χαλάρωσης, εάν επιχειρήσετε να τους γυμνάσετε μεμονωμένα τότε ίσως να δημιουργηθεί κίνδυνος για την πλάτη.
Η άσκηση των κοιλιακών μυών πρέπει να αρχίσει προοδευτικά και πάντοτε σε συνάρτηση με την άσκηση ολοκλήρου του σώματος.
Να θυμάστε πάντα ότι ο οργανισμός και τα μέλη του λειτουργούν ως σύνολο.
Κάθε μεμονωμένη φροντίδα μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα.


Πίσω

body

Διαφήμιση