ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ

Πώς να διατηρήσετε τα χαμένα κιλά

Είναι πολύ πιο δύσκολο να εξακολουθήσει κανείς να διατρέφεται με πρόγραμμα και με σύστημα τέτοιο που να μπορέσει να διατηρήσει το βάρος που απέκτησε με μία υποθερμιδική κούρα παρά, η δυσκολία του χρόνου της προσπάθειας της απίσχνανσης.
Πρέπει λοιπό όταν πάρει κανείς την μεγάλη απόφαση να αλλάξει το σχήμα και τον όγκο του σώματός του, να αποφασίσει συγχρόνως ότι θα αλλάξει τρόπο διατροφής ή καλύτερα ότι θα αλλάξει τη στάση του απέναντι στο τρόπο που διατρέφεται.
Το σύστημα αυτό το οποίο πρέπει να καθιερωθεί μετά από την απισχναντική δίαιτα και είναι απλό και εύκολο αρκεί να περάσει πρώτα από το μυαλό παραβλέποντας για λίγο το στομάχι.
Πρέπει δηλαδή να αποφασίσετε ότι θέλετε να μείνετε στα κιλά που αποκτήσατε να το πιστέψετε ότι μπορεί να γίνει ή ότι εσείς μπορείτε να το κατορθώσετε και όλα τα άλλα είναι εύκολο να εφαρμοστούν.
Όταν λοιπόν δεν χρειάζεται να χάσει κανείς άλλο βάρος μπορεί να επεκταθεί σε μια μεγαλύτερη ποικιλία φαγητών σε σχέση με αυτήν της δίαιτας, ακολουθώντας τις εξής αρχές:
Όχι περισσότερο από δύο φέτες ψωμί την ημέρα.
Μην χρησιμοποιείτε ζάχαρη παρά μόνο κάποιο υποκατάστατο κι αυτό πολύ σπάνια.
Μην τρώτε συχνά μακαρόνια πατάτες ή τρόφιμα με βάση το αλεύρι.
Τα προϊόντα γάλακτος της διατροφής σας (γάλα , γιαούρτι, τυρί), να περιέχουν όσο το δυνατόν λιγότερα λιπαρά.
Αφαιρέστε από την ζωή σας τις λιχουδιές ( καραμέλες, σοκολάτες, γλυκά ) εκτός από φρούτα και ζελέ χωρίς ζάχαρη.
Απαγορεύονται τελείως τα αλλαντικά ( μορταδέλα, σαλάμι ) και τα λιπαρά κρέατα.
Το βούτυρο και το λάδι στα φαγητά και στις σαλάτες να είναι ελάχιστο.
Αν χρειαστεί ή επιθυμήσετε να πιείτε οινοπνευματώδη ποτά, φροντίστε να μην υπερβείτε τα δύο ποτήρια κρασί. Τα κρασιά που επιτρέπονται είναι τα ξηρά, τα ροζέ και τα άσπρα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα γεύματά σας διάφορα καρυκεύματα όπως μουστάρδα, κέτσαπ, κ.τ.λ. αλλά κι αυτά με μέτρο.

Μην σας τρομάζει αυτός ο τρόπος διατροφής και μην το βλέπετε ως στερητικό περιορισμό γιατί όλοι οι αδύνατοι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μας και θαυμάζουμε τις γραμμές τους, τρέφονται μ’ αυτόν τον τρόπο ή γιατί τους έχει γίνει συνήθεια μετά από μία μικρή προσπάθεια ή γιατί ο οργανισμός τους δεν γυρεύει περισσότερη τροφή.
Η φυσική δραστηριότητα, μπορεί σ’ αυτή την φάση να έχει ευεργετικά αποτελέσματα γιατί θα βοηθήσει στην αρμονία της σιλουέτας.

Για την φυσική άσκηση δεν είναι ανάγκη να σπεύσετε να γραφτείτε σε κάποιο όμιλο, αλλά μπορείτε να ασκηθείτε αν περπατάτε πολύ, αν τρέχετε λίγο, αν αρνείστε το ασανσέρ στην πολυκατοικία σας και δεν χρησιμοποιείτε ποτέ σκάλα ή σκαμνάκι για να φθάσετε αντικείμενα τα οποία βρίσκονται λίγο πιο πάνω από το ύψος σας.
Και όταν κάποιο βράδυ παρασυρθείτε σε κάποιο λουκούλλειο γεύμα, γιατί θα γίνει κι αυτό, τότε φροντίστε να περάσετε όλη την επόμενη ημέρα μόνο με γιαούρτι.
 Αυτό είναι μια πολύ καλή αποτοξίνωση.


Πίσω

body

Διαφήμιση